• Aj tento rok by sme chceli zveľaďovať školu pre kvalitnejšie a príjemnejšie vzdelávanie Vašich detí.
      • Poďte medzi nás

• Rozširujeme dostupnosť školy pre väčšie okolie. Vzdelávajte sa v "srdci hôr".
      • "Účelom vzdelávania je dať telu i duši všetku krásu a dokonalosť, akej sú schopné." Platón
      • Rodinná atmosféra
      • Individuálny prístup
      • Príroda
      • Láska k tradíciám
      • Učenie sa v prírode
  • Novinky

• Škola v prírode - 4. deň

• 25. 5. 2023
      • Beseda v prírode Včela medonosná, vonkajšie hry, zážitkové učenie na hrnčiarskom kruhu, ryžovanie zlata a večer nás čaká diskotéka s prekvapením.

• Škola v prírode - 4. deň: Čítať viac
      • Škola v prírode - 3. deň

• 25. 5. 2023
      • Návšteva Starého zámku v Banskej Štiavnici, kráľovský obed s pizzou, hľadanie vzácnych kamienkov v krištáľovom kameňolome, hra Dnes som kráľom ja, v čom som výnimočný, permonícky poklad. Ďalší zaujímavý deň za nami. 😊

• Škola v prírode - 3. deň: Čítať viac
      • Škola v prírode - 2. deň

• 23. 5. 2023
      • Výroba vlastných tričiek, prechádzka Náučným chodníkom Počúvadlo, návšteva Domu ilúzií v Banskej Štiavnici, športové hry. Náročný deň plný výziev a prekvapení.

• Škola v prírode - 2. deň: Čítať viac
      • Škola v prírode - 1. deň

• 23. 5. 2023
      • Ubytovanie v penzióne Anna, obedy a aktivity v penzióne Lodiar, exkurzia sokoliarstva v ZŠ Štiavnické Bane, vodník na Počúvadle, písanie denníčkov. 😊

• Škola v prírode - 1. deň: Čítať viac
      • Dejepisný workshop

• 15. 6. 2023
      • Jeden deň vyučovania sme v 7., 8. a 9. ročníku venovali netradičnej forme učenia. Mohli sme si vyskúšať rolové hry, prácu v tíme a iné formy. Témou bola kolektivizácia. Ďakujeme tímu Post Bellum za ukážky zážitkovej formy výučby.

• Dejepisný workshop: Čítať viac
      • Nýdek - CŘ

• 15. 6. 2023
      • V dňoch 15. - 17. mája 2023 12 žiaci 9., 8., a 7., ročníka navštívili spolu s pani učiteľkou Kopšovou a Tadianovou partnerskú základnú školu v obci Nýdek v Českej republike. Celý pobyt sa nám veľmi páčil. Pri zoznamovacích aktivitách sme si spoločne pospomínali na mená českých spolužiakov z jesene , kedy nás navštívili. V utorok nás čakala zaujímavá exkurzia v Třineckých železárnach , prešli sme sa smerom k Čantoryje, cestou späť sme sa zastavili pri skokanských mostíkoch. Večer nás na chatu prišli pozrieť českí kamaráti a strávili sme večer plný aktivít a hier. V stredu sme navštívili múzeum Dřeviónka, ktorá vznikla ako replika pôvodnej usadlosti. Ďakujeme našim českým kamarátom za všetko.